Tafelgesprekken op landgoed Renova

Bijgewerkt op: 1 dag geleden

In 2024 bestaat de School van het Gouden Rozenkruis 100 jaar. En dat vieren we!

Op zaterdag 30 november, van 12.00 tot ca. 15.30 uur, klinkt het eeuwfeest mee in een bijzonder programma van Stichting Rozenkruis. Dan vieren we graag samen met u het vreugdevolle gegeven dat wij elkaar in alle vrijheid en rust kunnen ontmoeten in onze zoektocht naar spirituele verdieping.

Ditmaal geen symposion, maar rijke tafelgesprekken geïnspireerd door korte, persoonlijke verhalen verteld door mensen met verschillende spirituele achtergronden. Het geheel wordt omlijst met muziek, dans en natuurlijk smakelijk eten. Wie wil, kan deze dag tevens een bezoek brengen aan de Renova-tempel die in de School van het Gouden Rozenkruis een centrale rol speelt.

Net als wij staan ook antroposofen en theosofen voor een nieuwe eeuw. Daarom vieren we graag samen met hen en met u het vreugdevolle gegeven dat wij elkaar in alle vrijheid en rust kunnen ontmoeten in onze zoektocht naar spirituele verdieping. Het is immers een uitgelezen moment om met elkaar van gedachten te wisselen, inzichten en inspiratie te krijgen, te delen, te verdiepen.

Sprekers

Lidewij Meeter, Marijke Kaniok, Jonas Vantomme, het Gouden Rozenkruis

Ingmar de Boer, Theosofische Vereniging

Pim Blomaard, Antroposofische Vereniging

Vera de Ley over Mystiek van het Rozenkruis van Daniël van Egmond

U kunt zich hieronder nu al voor deze bijeenkomst op landgoed Renova aanmelden.

Comments

Stichting Rozenkruis is een platform voor gnostiek hermetisch denken, een online en offline platform voor het schone, het goede en het ware, dat zich in en door mensen kan ontplooien. De Stichting organiseert jaarlijkse enkele symposia en lezingen.

CONTACT

Bakenessergracht 11

2011 JS Haarlem

T  +31 23 518 61 87

E  Stuur een e-mail

PRAKTISCH

Terms & Conditions

Privacy Policy

ANBI

Vriend worden

Je bent aangemeld voor de nieuwsbrief!